Cotygodniowe spoty (Grupy Honda Radom)
Dzień: Piątek
Godzina: 19:00
Miejsce: Parking politechniki  radomskiej lub Galeria Słoneczna parking p.0

Więcej info
Kalendarz

Nadchodzące imprezy w naszej okolicy w roku 2018:

  •  11 listopad  - Superoes :"100-lecie Niepodległości na czterech kółkach"
  • 12 listopad - XCII trening na torze Kielce

 

 

 

 

Polub nas na Facebook

Nowa honda CRV

Na początek trochę o modelu CRV

 

  • Jest to czwarta generacja modelu
  • Flagowy model marki Honda, sprzedawany w 160 krajach,  kumulacji sprzedaży wszystkich generacji ponad 5 milionów
  • Model produkowany od 1997 roku
  • Miejsce produkcji Swindon – Anglia
  • Segment SUV 

Zgodnie z oczekiwaniami samochód, który jeszcze przed końcem roku trafić ma do salonów, w zasadzie nie różni się od tego, jaki można było podziwiać w Genewie. Wprawne oko dostrzeże jedynie... zmieniony wzór aluminiowych felg.

 

Nadwozie mierzy 4,57 m długości, co oznacza, że nowa generacja jest o 5 cm krótsza od poprzednika. Samochód jest też o 3 cm niższy - wysokość nadwozia to 1,65 m.

Bez zmian pozostał za to rozstaw osi - tak samo jak w poprzedniku wynosi on 2,62 m. Mocną stroną nowego CR-V jest bagażnik. Jego pojemność to aż 589 l, po złożeniu oparć tylnej kanapy można wzrasta ona jeszcze do 1669 l.

 

Główne zalety nowej odsłony CRV

  • Ulepszona aerodynamika
  • Wybór 2,0 i-VTEC oraz 2.2 i-DTEC
  • 2,0 i-VTEC możliwość wyboru napędu (fwd lub 4wd)
  • Redukcja emisji CO2 o 12% w porównaniu do obecnego modelu
  • Eco Assist i tryb ECON
  • Idle-stop

Początkowo klienci będą mieli do wyboru dwulitrowy silnik benzynowy lub wysokoprężną jednostkę o pojemności 2,2 l. Pierwszy osiąga moc 155 KM i dysponuje momentem obrotowym 192 Nm. To o 5 KM i 2 Nm więcej niż w poprzedniku. Dzięki zastosowaniu systemu start&stop i bardziej aerodynamicznemu nadwoziu auto emitować ma o 19 gramów CO2 na kilometr mniej, niż poprzednia generacja.

 

Druga z oferowanych jednostek napędowych - 2,2-litrowy i-DTEC dysponuje mocą 150 KM i rozwija maksymalny moment obrotowy 350 Nm. Co ciekawe, po raz pierwszy w historii modelu, auto oferowane będzie również w wersji z napędem na przednią oś.

Taki samochód będzie można zamówić wyłącznie z benzynowym silnikiem i ręczną skrzynią biegów. Diesel oferowany będzie tylko z napędem 4x4.

 

 

Priorytetowe bezpieczeństwo

 

  • Vehicle Stability Assist z kontrolą trakcji
  • Adaptacyjne elektryczne wspomaganie kierownicy
  • System stabilizacji toru jazdy przyczepy (TSA)
  • ABS  + system zatrzymania awaryjnego
  • Zaawansowany System wspomagania kierowcy (ADAS)
  • Niezależny system ograniczający skutki kolizji (CMBS)
  • System utrzymywania na pasie ruchu (LKAS)
  • System zachowania odpowiedniego dystansu od pojazdu poprzedzającego (ACC)
  • Zaprojektowany by uchronić pieszego podczas zderzenia
  • Przednie, boczne i kurtynowe poduszki powietrzne
  • System łagodzenia Whiplash
  • System mocowania fotelika ISOFIX

 

Chociaż na pierwszy rzut oka samochód nie różni się od tego, który od kilku miesięcy oferowany jest na rynku amerykańskim, Honda używa w stosunku do niego słowa "europejski". Jak przystało na flagowego suva marki, europejska odmiana może się pochwalić lepszymi materiałami wykończeniowymi wnętrza i bogatszym wyposażeniem z zakresu ochrony pasażerów przed skutkami wypadków.

Źródła: motoryzacja.interia.pl

hondanews.eu 

Autor:face