Cotygodniowe spoty (Grupy Honda Radom)
Dzień: Piątek
Godzina: 19:00
Miejsce: Parking politechniki  radomskiej lub Galeria Słoneczna parking p.0

Więcej info
Kalendarz

Nadchodzące imprezy w naszej okolicy w roku 2020:

  •  14 marca  - Puchar Toru Słomczyn
  • 19 kwietnia - Rozpoczecie sezonu Radomskie Klasyki
  • 9 maja - VTEC Cup Poland - Tor Modlin

 

 

 

 

Polub nas na Facebook

Honda CRX (1988-1991)

Produkcja Hondy CRX drugiej generacji (Cyber CR-X) rozpoczęła się w 1987 roku. Podobnie jak w przypadku poprzedniej wersji, inżynierowie Hondy bazowali na podzespołach (gł. mechanicznych) z Hondy Civic, tym razem czwartej generacji. Nowa wersja CRX-a oferowała nieco przestronniejsze wnętrze z wieloma udogodnieniami m.in. regulacją położenia koła kierownicy, nawiewem świeżego powietrza na twarz kierowcy przy jednoczesnej możliwości ustawienia ogrzewania na pozostałe części ciała oraz, elektrycznie sterowane szyby i lusterka (opcja). Na rynku europejskim dostępne były trzy wersje tego auta: SOHC, DOHC 16V (trzy wersje silnikowe D16Z5:124 BHP D16A9:130 BHP D16A8:137BHP) i DOHC-VTEC 16V (B16A1:150 KM). Produkcja CRX-ów drugiej generacji została zakończona w 1992 roku. Po 1989 roku samochód przeszedł facelift. Dwukomorowe lampy przednie zostały zastąpione jednokomorowymi, zmieniono przedni zderzak, dodano obwódkę tylnych lamp, zwężono listwy boczne i kierunkowskazy, pod którymi pojawiły się wloty powietrza. Wnętrze otrzymało nową, bardziej owalną deskę rozdzielczą, zmieniono zapalniczkę oraz tapicerkę foteli przednich.

ROK POJEMNOŚĆ OZNACZENIE MODELU SKRZYNIA OZNACZENIE SILNIKA OZNACZENIE SKRZYNI
1988 1600 SOHC PGM-FI 1.6 i MT D16A6 L3
MT D16A7 L3
1600 DOHC PGM-FI 1.6 i-16 MT D16A8 L3
MT D16A9 L3
1989 1600 SOHC PGM-FI 1.6 i MT D16A7 L3
1600 DOHC PGM-FI 1.6 i-16 MT D16A8 L3
MT D16A9 L3
MT D16Z5 L3
1990 1400 SOHC 2 CARB. GL MT D14A1 L3
AT L4
1600 SOHC PGM-FI 1.6 i MT D16A7 L3
1600 DOHC PGM-FI 1.6 i-16 MT D16A8 L3
MT D16A9 L3
MT D16Z5 L3
1600 DOHC VTEC PGM-FI 1.6 i-VT MT B16A1 Y2
1991 1400 SOHC 2 CARB. GL MT D14A1 L3
AT ML4A
1600 SOHC PGM-FI 1.6 i MT D16A7 L3
1600 DOHC PGM-FI 1.6 i-16 MT D16A8 L3
MT D16A9 L3
MT D16Z5 L3
1600 DOHC VTEC PGM-FI 1.6 i-VT MT B16A1 Y2